Klas A1 el alfabéto - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu Klas A1 el alfabéto - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu

Klas A1 el alfabéto

Door: saar

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2009 | Spanje, Salamanca

Hey Lieverds,
Wat leuk al die berichtjes van jullie, so sweet!Leuk dat jullie mijn verhalen willen volgen!

Aangezien ik het in die eerste klas waar ze me gedropped hadden, echt niet kon volgen, heb ik gevraagd of ik naar een andere klas mocht. Dat kon, de eerste les die ik daar volgde ging oa over los numeros (cijfers) y el alfabeto (het alfabet)! Heel nice, maar beginnen bij het begin is goed!
In deze klas voel ik me ook veel meer op mn gemak en nu na de 4e dag durf en kan ik ook echt dingen vragen in het spaans! Engels is namelijk totaal verboden in de klas!

In mijn appartement is het onwijs gezellig, eigenlijk voelde ik me er vanaf dag 1 thuis! Bij aankomst ontmoette ik Dana (israel) en het eerste wat zij zei was: "Welcome home!" dat hielp ook wel denk ik.
We (Dana, Babbette en ik) ontbijten elke ochtend samen en koken en eten s avonds ook vaak samen. Geregeld komen andere mensen van Enforex (de school waar ik op zit) over de vloer om met ons: te eten, te drinken, te feesten en te chillen!
Alles is gewoon heel vanzelfspreken, het is waar wat ze zeggen: als je alleen op reis gaat ontmoet je zooo snel veel leuke mensen.
Mijn derde huisgenootjes Jessica heb ik ook eindelijk ontmoet; een diehard party-animal from Brazil! Heel cool wijf, elke nacht feesten elke ochtend brak!

Vanavond ga ik voor het eerst uit in Salamanca (maandag was ik un poco ziek geworden helaas..)
Heb er super zin in!!PartyHardy!!
Maar eerst vanmiddag hardlopen met Cathelijn en Babette in het park, het zonnetje schijnt dus niets houdt ons tegen(Helaas)!

Voor ik het vergeet mijn spaanse nr:
+34691910786

Hasta luego mi amigos!!
Un beso de Sarah!

  • 05 Februari 2009 - 15:28

    Pieter:

    beso back!

  • 07 Februari 2009 - 16:53

    Dad:

    Hi M. (you know I will not embarass you here with the full name)..hope everything is ok and you are enjoying yourself! Got the website via grandma so I could keep track of your progress. Good luck, stay safe and have a good time. L.Y. "Papi"

  • 09 Februari 2009 - 09:40

    Machteld:

    Hoi lieve sarah,
    leuk dat je het zo naar je zin hebt.Je hebt echt geluk dat je met zulke toffe chicas in een huis zit!

  • 09 Februari 2009 - 11:45

    Saar:

    Ja heb het harstikke leuk hier!!
    Heb inderdaad geluk dat er zoveel leuke mensen zijn hier en in mijn appartement!
    Leuk mam, dat je aan het computeren bent geslagen, muy bien!!
    Jullie horen snel weer van me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2009

Solo dos semanas más

11 Maart 2009

Nachtrein naar Porto

28 Februari 2009

Paz Y Amor

18 Februari 2009

9 uur in een spaans ziekenhuis

09 Februari 2009

Dagje Cultuur

Actief sinds 04 Feb. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5979

Voorgaande reizen:

01 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: