Solo dos semanas más - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu Solo dos semanas más - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu

Solo dos semanas más

Door: Saar

25 Maart 2009 | Spanje, Salamanca

Buenos dias!

Het is onwerkelijk!
Ik kan niet geloven dat mijn laatste week school is aangebroken.. Om precies te zijn, mijn laatste 2 dagen!
Volgens mijn originele plan zou ik na deze week weggaan uit Salamanca om vervolgens een tijdje te verblijven in La Casa de mi Tia in Jalón.

De plannen zijn iets gewijzigd, ik blijf nog een week extra in Salamanca om te genieten van al het moois dat deze geweldige stad te bieden heeft.
Op vrijdag 3 april pak ik de trein naar Madrid en samen met mijn vrindinnetjes verblijf ik daar een weekendje, waarop ik maandag 6 april in het vliegtuig stap naar... Jawel.. NL.

Nog even goed genieten hier dus; veel spaans spreken, veel tapas eten, veel feesten en veel zon pakken!!

Zie jullie snel weer!

Liefs Saar.

• 25 Maart 2009 - 15:15

Pieter:

lekker daar blijven joh
    hier ist kutweer

• 27 Maart 2009 - 13:04

Sien:

sgatje, ik vond het heerlijk je stem even te horen!!! ik bel je van de week nog even om te kletsen!!!
    geniet met volle teugen en jawel...de zon schijnt hier vandaag!:D

kussie

• 29 Maart 2009 - 19:44

Caaath:

jeeeeeeeeeeeeej je komt alweer bijna terug!! Verheug me, geniet, geniet, geniet van alles!! en geef alle spaanse hunks en hunkinnen maar een paar kusjes van cethie