Solo dos semanas más - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu Solo dos semanas más - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu

Solo dos semanas más

Door: Saar

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2009 | Spanje, Salamanca

Buenos dias!

Het is onwerkelijk!
Ik kan niet geloven dat mijn laatste week school is aangebroken.. Om precies te zijn, mijn laatste 2 dagen!
Volgens mijn originele plan zou ik na deze week weggaan uit Salamanca om vervolgens een tijdje te verblijven in La Casa de mi Tia in Jalón.

De plannen zijn iets gewijzigd, ik blijf nog een week extra in Salamanca om te genieten van al het moois dat deze geweldige stad te bieden heeft.
Op vrijdag 3 april pak ik de trein naar Madrid en samen met mijn vrindinnetjes verblijf ik daar een weekendje, waarop ik maandag 6 april in het vliegtuig stap naar... Jawel.. NL.

Nog even goed genieten hier dus; veel spaans spreken, veel tapas eten, veel feesten en veel zon pakken!!

Zie jullie snel weer!

Liefs Saar.





  • 25 Maart 2009 - 15:15

    Pieter:

    lekker daar blijven joh
    hier ist kutweer

  • 27 Maart 2009 - 13:04

    Sien:

    sgatje, ik vond het heerlijk je stem even te horen!!! ik bel je van de week nog even om te kletsen!!!
    geniet met volle teugen en jawel...de zon schijnt hier vandaag!:D

    kussie

  • 29 Maart 2009 - 19:44

    Caaath:

    jeeeeeeeeeeeeej je komt alweer bijna terug!! Verheug me, geniet, geniet, geniet van alles!! en geef alle spaanse hunks en hunkinnen maar een paar kusjes van cethie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2009

Solo dos semanas más

11 Maart 2009

Nachtrein naar Porto

28 Februari 2009

Paz Y Amor

18 Februari 2009

9 uur in een spaans ziekenhuis

09 Februari 2009

Dagje Cultuur

Actief sinds 04 Feb. 2009
Verslag gelezen: 1036
Totaal aantal bezoekers 5951

Voorgaande reizen:

01 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: