Dagje Cultuur - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu Dagje Cultuur - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van sarahvollmer - WaarBenJij.nu

Dagje Cultuur

Door: Saar

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2009 | Spanje, Salamanca

Hola!
Afgelopen weekend was mijn eerste weekend in Salamanca, over het algemeen was het een leuk weekend!

Vanuit school worden er tripjes georganiseerd naar allerlei plaatsen zoals: Madrid, Leon, Toledo en Portugal. Ik had me samen met een paar chicas ingeschreven om naar Leon te gaan (scheen heel mooi te zijn, goedkope tapas mooie kathedralen etc.)
Maar dat ging niet door, te weinig aanmeldingen.. BALEN!
Omdat ik toch wat cultureels wilde gaan doen, ben ik zaterdagochtend met Cathelijn de stad gaan bekijken. (Cathelijn = meisje uit Ned, precies zo geschreven als jouw naam Cath!) Zij zit hier al een paar weken dus kon mij het een en ander vertellen.

Salamanca is een hele oude stad met prachtige kathedralen en de oudste universtiteiten (gebouwd rond 600 v.Chr)
Echt mooi en indrukwekkend(check de foto´s, op hyves staan er meer!)

Vandaag ga ik met Babette een sportschool checken waar je kunt: zwemmen, fitnessen, buikdansen (hahaha) en nog veel meer!! We eten namelijk veel en bewegen weinig (helaas de trappen op rennen naar ons appartement op de de 5e verdieping, is geen noemenswaardige work-out!)

Misschien vanavond naar de Irish Rover voor Beer Pong; maar een pingpong balletje in een glas met bier gooien en vervolgens zo snel mogelijk bier naar binnen werken, is niet echt mijn sterkste kant..
We´ll see!

That was it for now, thank you for reading and you´ll hear from me next time!

Un beso,
Sarah






  • 09 Februari 2009 - 12:23

    Willem:

    Als ik langskom wil ik graag naar die tent met dat pingpong en bier gebeuren

  • 09 Februari 2009 - 13:02

    Myrth:

    Ik dacht dat jij naar Spanje ging om Spaans te leren? Wat vind Machteld van deze overtollige fuif&alcohol aangelegenheden?

  • 09 Februari 2009 - 13:12

    Saar:

    Heeee!!
    Ik zei misssssschien ga ik daar heen, maar heul waarschijnlijk niet!
    En mensen ik schrijf ook allemaal dingen over cultuur enz. en het enige waar jullie op reageren is op die stommem BeerPong, stelletje alcolisten!!!
    xx

  • 09 Februari 2009 - 19:44

    Tia Natasja:

    Hola guapa!!

    Me das tu direcciòn?
    Te escribirè oke?
    Hasta pronto!
    el beso xxxxxxxxxxxxxx
    tante uit marokko

  • 09 Februari 2009 - 20:30

    Dorine:

    Saaaaaaaaar!!!
    Ik ben ook in Sal geweest, fucking mooie tijd! Was met school. ik herken ook echt die straatjes van je foto's! echt precies op sommige plekken hebben wij ook groepsfoto's! Mis je trouwens wel hier in zeist, saarie..
    Nou heel veel plezier daar, en doe ze de groeten van mij!
    Dikke kus, Xx

  • 09 Februari 2009 - 22:34

    Miguel:

    Hola guapa! Como estas? QUe fino q tomas mucha cerverza.. ay q pena q no has ido a Leon. Mira, tengo una amigo de leon entonces si quieres saber algo de Leon (restaurantes, discos etc,) deja me saberlo y te lo contare.
    oye chica, de verdad deverias escribir en espanol..pues respondme en espanol ok..
    un gran beso desde holanda...!Xx

  • 10 Februari 2009 - 11:13

    Saar:

    Yeah leuk kaartjes!!

    Direccion de mi casa es:
    C/ San Justo 28
    5C España

    Er zit geen postcode bij maar ik heb een kaart uit Nederland kunnen ontvangen op dat adres zonder postcode..
    Je kunt het ook naar de school sturen( is misschien
    veiliger)

    Direccion de mi escuela:
    C/ Marquesa de Almarza 1
    (esq: Gran Via) 37001 Salamanca
    España

    Zet wel duidelijk mijn naam erboven, anders neemt iemand anders m misschien mee.

    Liefs Saar

  • 10 Februari 2009 - 11:16

    Saar:

    Respondes en Español??
    No yo se como..
    Hoy es solo mi segundo mesa Miguel! Lo siento..!
    Pero yo no bebo nada cerbeza, solo Malibu y el vino!Hahaha
    Un beso para ti!xx


  • 10 Februari 2009 - 11:19

    Saar:

    Doooooo!!
    Wat leuk dat jij hier ook bent geweest, het is mooi he!??!!Was leuk geweest als je hier was, beesten als mallen!;) Wat heb je met school gedaan hier, behalve partyen?
    Kussss en de groeten terug!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2009

Solo dos semanas más

11 Maart 2009

Nachtrein naar Porto

28 Februari 2009

Paz Y Amor

18 Februari 2009

9 uur in een spaans ziekenhuis

09 Februari 2009

Dagje Cultuur

Actief sinds 04 Feb. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 5954

Voorgaande reizen:

01 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: